Temponizer Systemet

En løsning som indeholder alle aspekter
et vikarbureau behøver

Temponizer systemet er en end-to-end løsning og hjælper vikarbureauer fra A-Z. Om det er håndtering og fakturering af kunder eller planlægning og løn til vikarerne. Temponizer kan stå for det hele, så i kan fokusere på at drive jeres virksomhed til det bedste.

Hvad er Temponizer?

Temponizer er et booking- og administrationssystem, som optimerer vikarbureauernes forretning. Både bureaer, vikarer og kunder kan bruge systemet, som frigør vikarbureauerne for en lang række tidskrævende administrationsopgaver.

Det gælder for eksempel:

  • Booking af vikar
  • Udbetaling af løn
  • Fakturering og rapportering

Temponizer-systemet vælger for eksempel selv den mest fordelagtige løsning, når bureauet skal finde en vikar til en vagt. Det giver til gengæld vikarbureauerne mulighed for – i endnu højere grad – at fokusere på den personlige kundeservice og på at skabe en endnu bedre forretning. Temponizer-systemet er tilmed nemt at bruge. Det kræver kun en internet-browser og en velfungerende internetforbindelse, før brugeren kan koble sig op på systemet. Temponizer-systemet kan både bruges på en Tablet, en smartphone, en PC samt en Mac.

Hvorfor Temponizer?

Temponizer-systemet automatiserer en lang række administrative arbejdsgange, som vikarbureauerne i dag bruger tid på at løse manuelt. Dagligdagen på vikarbureauerne bliver på den måde effektiviseret og optimeret på bedste vis. For eksempel varetager Temponizer-systemet hele bookingprocessen og sikrer dermed den mest hensigtsmæssige fordeling af vikarer. Når bookingen er gennemført, sender systemet en mail og sms til kunden og vikaren, som bekræfter bookingen.

Temponizer tager sig af funktionerne:

  • Automatisk booking og fordeling af vikarer
  • Beregning af vikarløn, herunder kørepenge
  • Fakturering, herunder EAN-fakturering
  • Styring af dækningsbidrag og G-dage
  • SMS- og email-tjenester, så vikarerne er informeret
  • Kalenderoversigt
Vi hjælper jer igang

Det kræver en god start, når det omhandler nye systemer. Vi hjælper jer derfor godt igang og sidder altid klar, når i har spørgsmål.

De forskellige aspekter

Temponizer-systemet er ikke kun til vikarbureauet. Vi hjælper også vikarerne med planlægning og kontrol af deres vagter og kunderne har ligeledes mulighed for at styre deres behov og krav.

Vikarbureauet

Med Temponize-ystemet, får vikarbureauerne mulighed for at holde styr på deres kunder, samt oprette afdelinger herunder. Herudover håndteres bureauets vikarer også i systemet med mulighed for at tildele skræddersyet kompentencer, som passer bureauets behov. Vagter i forskellige støbninger er selvfølgelig også en del af kernen, da denne del er central for et vikarbureau.

Kunderne

Lad kunderne oprette vagter, når de har et behov - de får deres personlige login til jeres system, dog med begrænsninger. De har selvfølgelig også mulighed for at kontakte jer, hvorved I klarer det for dem.

Vikarerne

Lad jeres vikarer være med til at håndtere bookingen vha. deres vikar-login. De står for deres egen kalender, så I får en oversigt over alle ledige vikarer til de enkelte vagter.
Vikarerne kan såvel også selv booke en vagt, hvis de har lov til det, så I slipper for dette led i processen.

Vagter

Vagter er en central del af systemet. Temponizer hjælper med at matche vikarerne til vagterne, så i får en oversigt over de bedst egnede. Ydermere udregner vi dækningsbidraget for dem alle, så i kan se profitten for hver enkelt.

Vagter kommer i mange former og i har derfor mulighed for at lave multivagter, hvor den samme vikar skal stå for en række vagter. Det er selvfølgelig fleksibelt, så i har kontrollen, i tilfælde af manglende vikarer.

Vi udvikler for jer

Vi kommer længst i fællesskab og vi lytter derfor til jer. I kender jeres behov og vi ved hvordan det skal udvikles. Temponizer er derfor bygget på jeres ønsker og behov.

Et solidt håndværk
vi er stolte af

Temponizer-systemet er bygget med kvalitet i højsædet og nye funktioner går altid igennem en stringent process, for at minimere fejl.

Vores kerneværdier

  • Automatisering
  • Simplificering
  • Sikkerhed
  • Robusthed